torsdag 24 november 2016

Jag är så tacksam!


Även om det inte alltid låter så...  Så är jag otroligt glad och tacksam att jag är här och att jag fått denna chansen! 

Det är såklart väldigt tufft och intensivt och när jag tar mina bloggpauser blir det lätt att jag berättar om allt "jobbigt"... Om hur mycket man ska hinna med på kort tid,  hur proven går till,  att jag i princip bara pluggar osv osv. 

Men vad jag vill ha sagt är att detta är så mycket mer!  

Jag har fått träffa och lära känna massa intressanta och underbara människor,  jag har fått testa att leva i en annan kultur,  i ett annat land. Jag testar ny mat, jag fikar med vänner, jag går på stan osv, ibland pluggar jag tillsamans med andra osv osv.  Jag får chansen att utbilda mig och lära mig massor om det jag är mest intresserad av! 

Jag är så tacksam över att vara här! 
Och detta är det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar