måndag 17 juli 2017

Mot Sydafrika

Jag bokade med längre restid och fler byten eftersom det blev biligare i pris.
Jag tänkte att det också kunde bli skönt att sträcka på benen mellan flygresorna.
Vad jag inte räknat med var dock att flygplatserna var väldigt stora och ett par av flygen var försenade så jag fick nästan småspringa och stressa i varje byte.

Men allt som allt gick resan bra och jag är glad över att jag inte reste med incheckat bagage så att jag slapp väntetiden för att både checka in och få ut det igen. 





Fick filt, kudde, "ögonmask", tandborste, tandkräm, öronproppar

På mini-tv:n kunde man se film, spela spel, kolla på kartan osv


Maten på första flyget, Chicken Masala, bärpaj.



Mellanlandning i Saudiarabien

Frukost på nästa flyg

De släcker ner och tonar fönstrena på flygen under dagtid så att man kan sova

Detta händer när väskorna kommer ut på bandet innan passagerarna kommer förbi passkontrollen



Kapstaden, by night
Framme på hotellrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar