torsdag 29 juni 2017

Första året avklarat!



Idag skrev jag min sista tenta och gjorde mitt sista muntliga prov för denna terminen.  

Båda blev godkända och jag känner mig så otroligt glad och lättad att jag klarat av första året på veterinärsutbildningen! 

Det kanske inte verkar som en stor grej för många,  men jag gick in i det här med tanken att detta troligtvis blir för tufft och att jag kommer behöva ge upp. 

Nu ska jag inte tala för hur framtiden ser ut,  varken här på universitetet eller i övrigt. 
Det kan hända att det blir för tufft,  men det tänker jag inte oroa mig för nu! 

Jag klarar så mycket mer än jag tror och jag tar ett år i taget,  en termin,  en månad,  en vecka....  Ja,  en dag i taget.... 

Och så får vi se vart vi hamnar nånstans  :)

1 kommentar:

  1. i am really happy to say it’s an interesting post to read . I learn new information from your article , you are doing a great job . Keep it up

    SvaraRadera