torsdag 27 april 2017

Klantarsel

Hur klantig får man vara?! 

I tisdags hade vi tenta i Anatomi... Jag pluggade sent kvällen före ... Och la mig för att sova kl 2.00, jag ligger och vrider mig i sängen och har svårt att somna.  Sista gången jag kollade på klockan var hon 5.30, sedan måste jag ha somnat strax efter. 

När jag vaknar sträcker jag på mig och känner mig ändå konstigt nog utvilad. 
Jag tar upp min mobil och har fått flera olika meddelanden där några från klassen frågar om jag är okej... 
Fundersamt kollar jag var klockan är och inser att jag har sovit igenom halva skoldagen!!! 

Jag frågar mig själv varför mitt alarm inte hade ringt och när jag kollar efter inser jag att i stället för att sätta klockan på 8.30 hade jag ställt den på 20.30...

Ja,  som sagt... 
Hur klantig får man va? 

Jaja,  gjort är gjort...  Nu gäller det bara att ta nya tag och förbereda mig för kommande uppdrag. 

Idag skrev jag min labbrapport som vi hade labb på i morse i Biofysik,  det tog sin lilla tid men nu är den klar och redo att lämnas in om en vecka. 
På fredag har vi tenta i ecologi och nästa vecka blir det två test i Biofysik (ett mindre och ett stort)  och två test i Anatomi (ett mindre och ett stort). 

Plugg inför ekologitentan och lite jordgubbar och blåbär i mjölk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar