lördag 30 juli 2016

Gekås Ullared

Så besöket på Ullared för ett par dagar sedan var lyckat :P Med andra ord, jag är inte mycket fattigare nu än när jag åkte dit ;)

Det blev några leggins och resetillbehör. Jag kom på att jag redan äger en stor resväska, så det köpte jag inte. Men däremot köpte jag en rem att sätta runt väskan och en "adresslapp" :) I Svenska flaggans färger såklart :P



Och så fick jag en liten present av min far och Grace. En handduk med mitt namn på :P Den följer givetvis med på resan. :)

Grace och jag är ivriga att få börja shoppa :)

Tagen på bar gärning ;) Den obligatoriska selfien ska tas :P

Min selfie ;)

I natt gick jag också min sista natt på mitt extrajobb och blev överraskad med tårta och bakverk! Så underbara kollegor jag har :) Jag fick massa kramar och lyckoönskningar!
Det känns riktigt sorgligt att lämna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar