fredag 30 april 2021

Finns det fler veterinärbloggare där ute?

 En tanke slog mig 💡

Om du som läser detta har en egen blogg som är relaterad till veterinäryrket, veterinärstudier i Kaunas eller annat land, alternativt annan utbildning i Kaunas, så vore det jättekul om du ville dela med dig av en länk till din blogg! 

Jag tänker att många av de som läser här på denna blogg är intresserade av studentlivet i Kaunas eller att studera till veterinär i andra länder. Personligen tycker jag att det vore väldigt roligt att läsa hur det är att studera i ett annat land eller hur andra studenter upplever Kaunas. Och det borde ju finnas en del männsikor där ute som bloggar om detta! 

😀

Så kommentera gärna under inlägget ifall du vill dela med dig av din blogg eller ifall du känner till någon som bloggar (på svenska eller engelska), så kan jag höra av mig till den personen!


En sak till!!

Om du är intresserad av att läsa till veterinär så håller Studin ett webinar 12 Maj kl 17.00, så detta kan du anmäla dig till nu.

Och LSMU håller ett webinar 14 Maj. Du kan även titta på tidigare online event på LSMUs Youtube

2 kommentarer:

  1. Hej Jeanette! Jag tycker det är så kul att få läsa om andras upplevelser att plugga här i Kaunas så de bloggar jag läser förutom din är: https://djurjulia.blogg.se/ https://veterinarstudentkaunas.blogg.se/ och sen så har jag också min egen https://kerstinsvetresa.blogg.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Åh, men toppen! Tack för tippsen. Jag ska kolla in alla tre :)

      Radera