torsdag 15 mars 2018

Räknar ner dagarna till nästa ledighet.

Tiden springer iväg och jag räknar ner dagarna till nästa ledighet. 
Ytterligare några prov och presentationer har avklarats under en ganska hektisk period och nu är det ca en vecka till nästa prov . Så idag sitter jag och organiserar och kollar igenom vad vi måste kunna inför kommande veckor och ikväll ska jag börja sammanfatta materialet inför vårt colloquium i Mikrobiologi.

Min presentation i Hygien om innekatter och parasiter i kattlådan .

Gott mellanmål under hygien-pluggandet

Lär oss allt om blodtryck och puls i Fysiologin

Analyserar och letar bakteria i Mikrobiologin 

Igår var jag hemma hos Johann och pluggade Biokemi och mellan mina fötter på golvet satt denna sötnosen . Hur kan man motstå? 
Så det blev en blandning mellan kattmys,  lek och kemiplugg , jag borde plugga där varje dag. :P




I morgon efter universitet tar jag helt ledigt från studier och ska möta upp några  vänner och spela kort och bara ha trevligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar