lördag 30 december 2017

Julledigt i Sverige

Jag har haft två underbara veckor i Sverige och i morgon går flyget tillbaka till Litauen och verkligheten. 

Jag har försökt hinna med både plugg och att träffa vänner,  mysa med djuren och bara ta det lungt. 









Tomten bor i den "lilla" stubben utanför mammas hus ;) 











Mys med syrrans hundar har jag självklart hunnit med också. 



Det blev ett besök till Borås och Göteborg där jag trängdes med alla mellandagsrea- shoppare. 


Lite plugg på hotellrummet fick jag allt se till att lägga tid på också. 






Det jag saknar mest när jag är i Litauen är mina kissar som håller mig sällskap varje minut!  Bonzo följer efter som en hund och han vill gärna ligga så nära som möjligt när man slår sig ner någonstans,  till och med PÅ om det går.  ;) Det gör ont i hjärtat när jag tänker på att jag måste lämna dem en tid nu igen.  









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar