måndag 5 mars 2018

D9 Grundkurs I läkemedelshantering

För ganska exakt ett år sedan åkte jag iväg till Stockholm över en helg för att gå D9 grundkurs i läkemedelshantering. 
Ett beslut jag absolut inte ångrar och jag rekomenderar alla veterinärstudenter under år 1 och 2 att göra detta! 

Efter avklarad kurs får man jobba som djurvårdare på utökad nivå och denna kurs kan vara det som avgör om du får ett veterinär-relaterat sommarjobb eller ej.




Om du vill gå samma kurs som jag och några andra studenter från 1:a och 2:a året gjorde förra året så anmäl er snart . De kör i gång en ny kursstart i April/Maj och föreläsaren Carol Ringström är otroligt duktig på sitt jobb! 
Maila henne direkt eller besök hemsidan för mer information.  

www.CRACE.se

D9-kurs för smådjur . D9/GKLH
Klicka på texten (bilden)  för bättre skärpa

Här är två länkar till inlägg där jag tidigare skrivit om D9 kursen när jag gick den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar